Urząd Miejski w Czarnej Wodzie informuje, o dodatkowej możliwości dofinansowania usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miejskiej Czarna Woda w 2013r.
Właściciele nieruchomości, którzy do końca października 2013r. planują usuwanie pokryć dachowych azbestowo-cementowych (eternit) mogą jeszcze ubiegać się o dotację na demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów azbestowych.
W tym celu należy złożyć wniosek do Burmistrza Miasta Czarna Woda. Wniosek powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres właściciela nieruchomości, tel. kontaktowy, adres nieruchomości, na której jest zlokalizowany azbest, planowaną ilość (m²) oraz planowany termin usunięcia azbestu.
Wniosek należy złożyć w formie pisemnej w Sekretariacie tut. urzędu – p. nr 19 lub przysłać za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Czarnej Wodzie, ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda.
Termin składania wniosków mija 20 września 2013r.
Wszelkich informacji udziela p. Bożena Szramka, Inspektor ds Ochrony Środowiska, Gospodarki Odpadami i Gospodarki Wodno-Ściekowej.


